maandag 19 december 2022

MMM Altered Card Play 12 Time

 
Alle kaartjes met achtergronden maakte ik in Capelas, maar omdat we nu in België zijn en ik niet bij thuiskomst achter wilde lopen, heb ik het laatste kaartje voor dit jaar meegenomen en hier gemaakt.
het onderwerp deze maand is TIME.
- Use a stamp: hier heb ik stempels in overvloed, en wat ik in mijn hoofd had voor dit kaartje kon ik allemaal stempelen: de klok, de vleugels en de wolken.
- Add words: TIME FLIES heb ik uitgeprint en voor de achtergrond heb ik een scrapbook papiertje gevonden met heel vaag words erop.
- Add border or frame: met een zwarte marker maakte ik een smal frame.
- Add a pocket: het is misschien smokkelen, maar elke speelkaart is tot nu toe een pocket waar het promptkaartje achter zit, dus dat is hier ook de pocket.

Nu hoef ik bij thuiskomst alleen het achtergrond papiertje in het boekje te plakken met de kaart erop en dan zijn alle Altered Card Play MMM van dit jaar helemaal af!
Ik vond het niet altijd makkelijk om te doen, maar wel heel leuk en ik vind het eind resultaat ook erg leuk geworden.

Geen opmerkingen: