woensdag 16 november 2022

MMM Altered Card Play 11 Sparkly

 

SPARKLY is deze maand het thema en oh wat was dat lastig.
Ik hou niet zo van glitter, maar omdat het een onderwerp is dat nogal eens voorkomt in prompts heb ik in Belgie wel dingen zoals glitterpapier en flesjes glitter, maar hier heb ik dat dus niet.
Het enige dat ik hier heb waren een paar rolletjes glitter washitape.
Ik zocht eerst een plaatje (met een door*) en dat heb ik op zilverkleurig tape gezet, zodat het wat op sneeuw lijkt.
Van goudkleurig washitape knipte ik een aantal sterren.
- Paint with fingers: de boekpagina heb ik met mijn vingers blauw geverfd, niet al te dik zodat de tekst er nog doorheen te zien is.
- Add book text: dat werd dus de blauwgeverfde achtergrond voor op de speelkaart.
- Add something with a pattern: met heel dun washitape maakte ik vanaf de deur een pad door de sneeuw. Later heb ik ook nog op de achtergrond een stuk papier met een pattern geplakt, ik vond het wel wat op sneeuwvlokken lijken. Tenslotte zit er nog een patroontje op het lintje dat aan het promptkaartje vast zit.
- Add a door*: Dit werd het uitgangspunt van het kaartje. Ik had eerst een ander plaatje met een grotere deur, maar daar kon ik verder niets sparkly achtigs mee doen en omdat dat wel het onderwerp was, wilde ik daar meer nadruk op leggen en zodoende werd het dit plaatje met een kleine deur.

Geen opmerkingen: