woensdag 20 april 2022

Rolodex 145 - 146 - 147 Tissue box Trio

 Bij de Continente verkopen ze tissueboxen die te mooi zijn om weg te gooien.
Van de week heb ik ze in stukjes geknipt en dunner gemaakt door een laag karton voorzichtig weg te trekken en daarna heb ik van een box drie Rolodex kaartjes gemaakt.
Ik wilde er een woord of tekst op hebben, maar ik heb alleen een pocket van een heel slecht spionage verhaal en het was niet makkelijk om daar geschikte woorden in te vinden.
Als eerste viel mijn oog op het woord Twitter en dat vond ik wel leuk bij het vogeltje passen.
Voor het kaartje met de libellen heb ik het langste gezocht, maar uiteindelijkvond ik het woord Tranquillity
Vlak daarna zag ik het woord Together en omdat er twee vlinders op het laatste kaartje stonden heb ik dat uitgeknipt en zo hebben alle drie de kaartjes een woord dat met een T begint Toeval bestaat niet :-)

 



Geen opmerkingen: