zaterdag 20 november 2021

MMM Color Grey fka coral

Toen ik op Instagram de foto van Cat Hand, zag met de kleur van deze maand, was het eerste dat ik dacht we hebben Pink al gedaan...
Het bleek dat de kleur voor deze maand coral was, maar ik zag het verschil met pink niet echt.
Ik ben gaan zoeken naar achtergrond papiertjes, maar ik werd reuze chagrijnig van elk papiertje naast de roze, rode en oranje pagina houden om te kijken of het coral was, allemaal veel te omslachtig om nog leuk te zijn.
Uiteindelijk vond ik twee hele kleine stukjes uit een blok dat net de dag ervoor ingepakt was... en toen geloofde ik het wel en werd GREY de kleur van deze maand in mijn boekje; lekker duidelijk.
En als grey per ongeluk de kleur van december is bij Cat Hand, verzin ik dan wel wat anders :-)

Geen opmerkingen: