donderdag 20 mei 2021

Mini Mission Inspiration #13

 In april 2017 begon Mike Deakin naast de Mission Inspiration, met de Mini Mission Inspiration, waar op elke 3e zaterdag van de maand een nieuwe prompt kwam.
Hij begon met met letters van het alfabet en daarbij een woord, de eerste was de A met Aquatic.
Ik maakte ze tot en met #12: de L met het woord Lost, maar toen de maand daarop MOVE het woord was, kon ik daar niets voor vinden en ben ik daarna niet verder gegaan met deze challenge.
De prompts had ik wel allemaal uitgeprint liggen om ooit weer eens verder aan te werken en in de tussentijd had ik ook al wat plaatjes verzameld die ik wilde gaan gebruiken, maar pas toen er een week of wat geleden een advertentie in de bus viel over verhuizen besloot ik de promts af te maken.
De advertentie heb ik zo uitgeknipt dat hij voor een groot deel op de cirkel past.
De vloer die op de foto stond was niet groot genoeg, die heb ik er toen afgeknipt en vervangen door een stukje papier met houtprint.
De tekst komt ook uit de advertentie.

Geen opmerkingen: