woensdag 30 september 2020

Collage Week 40

 
- Ocean or Sea : De Oceaan ergens in de USA
- Something in a foreign language : Als achtergrond heb ik een boekpagina in een andere taal gebruikt.
- A piece of folded paper : een vierkantje papier gevouwen.
- Something you are thankful for : Dat we een fijn huis hebben om in te wonen.
- A sticker from a fruit or vegetable : ik had een sticker van aardbeien dus die werd het.
- Bonus : a random piece of washitape : een stukje gebruikt van tape dat ik laatst gekocht heb.

En wat de collages betreft ben ik nu weer helemaal bij.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Worden die collages nog steeds gemaakt? Ik moet ook weer eens wat gaan doen, maar ik heb het druk met werken en lezen LOL Hij is leuk!

trompke zei

Een hele inhaalslag zo te zien. Ik loop ook ver achter en weet niet of ik wel doorzet hiermee. Ze zijn heel mooi allemaal!

Jolande zei

ER komt nog steeds elke week een nieuwe prompt op de website, maar er zijn toch wel vaak dezelfde elementen.
Ik ben een beetje prompt moe, maar ik heb er ook een hekel aan om ergens halverwege mee te stoppen (wat natuurlijk nergens op slaat).
Ik zie wel hoever ik kom met mijn inhaalslag.

trompke zei

Ja, dat vind ik ook moeilijk hoor, stoppen met prompts. Maar wanneer ik teveel negatieve druk ga voelen stop ik er in ieder geval wel even mee. En dan wordt het eventuele echte stoppen ook wat makkelijker. Ik heb de rare gewoonte dat ik alles wil maken en dat kan ik nooit voor elkaar krijgen. Dus zit ik geregeld voor die keus. Het moet leuk blijven, het is hobby. En niemand neemt het je kwalijk als je stopt.