maandag 17 februari 2020

Mini Mission Inspiration #2






Voor de Mini Mission van deze maand koos ik voor het woord POETRY.
Toen we net in Parijs woonde ging ik naar naar Jardin du Palais Royal en daar zag ik dat in de rugleuningen van de stoeltjes stukjes van gedichten stonden.
Ik maakte een foto van een willekeurig stoeltje
Ik had nog nooit van Charles Baudelaire gehoord, maar zocht het gedicht op met het idee om het in een van mijn journals te verwerken.
In diezelfde periode las ik het boek The Casquette Girls van Alys Arden en daarin stond ook een paar keer een regel tekst van Charles Baudelaire, zelfs een stukje uit dit gedicht en dat vond ik toch wel heel bijzonder.
Dus toen ik bij de woorden voor deze maand POETRY zag staan heb ik voor dit gedicht gekozen.
Ik gebruikte twee velletjes uit Actionblokjes.

Geen opmerkingen: