zondag 3 februari 2019

You have placed a chill in my heart

 You have placed a chill in my heart - Eurythmics

Op zondag 27 december 2015 maakte ik de laatste pagina in mijn tweede Sunday's Song Journal en schreef ik erbij dat er al een nieuwe klaar lag om in te gaan werken, maar dat was er tot nu toe nog niet van gekomen.
Dit jaar zijn er weer Mini Mission Inspirations met een nieuw thema: Song Lyric Prompts.
Dat vond ik natuurlijk gelijk een heel leuk thema om aan mee te doen en terwijl ik na liep te denken over waarin ik ze zou gaan maken, kwam ik het klaarliggende journal tegen.
De prompt voor januari was "SHOW ME THE COLOUR OF YOUR RIGHT HAND" uit "You hace placed a chill in my heart van Eurythmics.
Na wat googlen kwam ik er achter dat dat een gezegde is wat zoveel betekend als dat je met je rechterhand geeft en met je linkerhand neemt, men wil dus zien wat de kleur van je geld is, hoeveel je hebt of hebt te bieden.
Voor de achtergrond gebruikte ik een vel met de scheerschuimtechniek dat uit mijn voorraad komt.
Ik had een paar handen met allemaal gekleurde verf erop en daarvan knipte ik de rechter hand uit voor op deze pagina, samen met geldtekens.
Bij het eerste Journal maakte ik "de regel" dat ik op elke pagina tenminste 1 muziekteken én 1 regel songtekst zou gebruiken en die hou ik er in.
De regel songtekst stempelde ik en voor de muziektekens plakte ik hier en daar stukjes washitape.
En hiermee is dan na 3 jaar wachten, de eerste pagina in dit journal gemaakt!

Geen opmerkingen: