dinsdag 4 december 2018

1 december 2018

We hebben twee printers, een inkjet en een laser (weet nooit wie van de twee wat is :-))
De ene is voor dagelijks gebruik, de andere voor foto's en dik papier.
De fotoprinter hebben we een hele poos niet gebruikt, nu zitten de spuitmondjes verstopt en daar heeft Paul speciale vloeistof voor besteld, maar tot het probleem verholpen is kan ik dus geen foto's printen, want de andere printer "lust" het fotopapier niet.
Om toch te weten hoeveel ruimte ik nodig heb voor de foto's,  heb ik ze even op gewoon papier uitgeprint en dat op de pagina gelegd, later vervang ik ze dan wel door echte foto's.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Lekker dat er weer een AH zo vlakbij is! Boffen hoor, die rolodex en de boeken!

trompke zei

Ah... een Rolodex! Leuk :-) Ik heb er inmiddels ook eentje gevonden in de kringloop.