zaterdag 21 oktober 2017

P294 Mission Inspiration October

Deze Mission leek me eerst heel moeilijk, maar nadat ik er een paar dagen over had lopen nadenken wist ik in grote lijnen wat ik zou gaan doen.

1. Apply Texture / Modeling Paste
Ik heb de modeling paste door een stencil opgebracht, maar aangezien ik dat stencil pas kon verschuiven als de pasta droog was, duurde deze stap erg lang.
 2. Omdat ik een enigszins egale achtergrond wilde hebben, maar geen sprays heb, heb ik die zelf gemaakt van grijze en zwarte verf.
Op de maan had ik (gele) post it's geplakt, die zo doorweekt waren dat ze groen??? afgaven op de maan.
Daar heb ik toen weer een laagje modeling paste overheen gedaan en er de heatgun opgezet tot het ging bubbelen, dat vond ik wel een leuk effekt voor de maan.
3. Add string, twine or fibres.
Normaal gesproken had ik dit anders aangepakt en de gele draadjes op de focal image geplakt, maar nu moest ik het allemaal aftekenen en ongeveer op de goede plaats plakken.
 4. Hide/Writ a secret in you page
Dit vind ik dus echt een stompzinnige opdracht.
5. Add a focal image or two or three
Toen ik de woorden van deze maand zag wilde ik graag scarecrow gebruiken, maar daar had ik geen plaatje van.
Na een paar dagen bedacht ik dat ik er natuurlijk ook zelf eentje zou kunnen maken en toen heb ik mijn Jack O Lantern stempel, met oranje (de derde kleur) op geel papier gestempeld en uitgeknipt.
Het jasje komt van internet, dat heb ik uitgeprint en zwart geverfd.
Daarna heb ik nog 3 vleermuizen geponst en er ook bij geplakt.
 6. Stamp text or pattrns in ink or paint
Ik vond tekst hier helemaal niet bij passen, maar ik heb geen achtergrond stempels, dus wist ik niet wat ik hier zou toen.
Toen ik met mappen met stempelafbeeldingen zat door te bladeren kwam ik een setje van de Action tegen waar hele kleine stippeltjes op staan en daar heb ik toen wat mee gestempeld en die vallen gelukkig niet zo erg op.
 7. Add a quote, phrase or word.
Deze quote is van Jerry Spinelli.
 8. Add doodles scribbles or zentangles
Ik heb met een zwarte pen de pompoen wat beter uit laten komen en daarna randen gemaakt om de quote en de hele pagina.
Mission Accomplished!

1 opmerking:

Margriet zei

Ik vind het een prachtige Mission! En jouw stap 4 is zo ongeveer wat ik als "geheime" boodschap in mijn envelopje heb gestopt LOL