zaterdag 15 april 2017

P105 Tree from Tissue paper

Ik had MMM dish3 nog maar net af toen dis 4 MAKE A TREE FROM TISSUE PAPER online kwam.
Omdat ik deze morsel op de pagina naast dish 3 ging maken heb ik het gras en de lucht zoveel mogelijk in dezelfde kleuren geverfd en door laten lopen.
Het maken van de boom is heel tijdrovend en ik vind niet dat het resultaat nu zo ontzettend veel beter/mooier is dan dat ik de boom gewoon op de pagina had geschilderd, dus deze techniek  was voor mij eenmalig.
Ik wilde geen vogelnestje maken, in plaats daarvan heb ik een stempeltje van de twee vogeltjes gebruikt.
Omdat ik  de zon op de pagina hiernaast al verschillende keren met een Posca pen ingekleurd heb en de kleur steeds lijkt te verdwijnen in de pagina, heb ik de bloemen niet met verf en Posca pennen gemaakt zoals Cat deed, maar heb ik ze gestempeld en uitgeknipt.
Om de pagina door te laten lopen heb ik ook nog wat bloemen op de andere pagina geplakt
en nu zien de twee verschillende dishes eruit als een spread.


3 opmerkingen:

Margriet zei

Past perfect bij elkaar, heel erg leuk!

trompke zei

Ik doe die dishes niet. Vind er niks aan LOL. Maar jij maakt er toch iets moois van. Leuk om zo die twee pagina's te combineren.

Jolande zei

Als ik geen promptjaar zou doen zou ik ze denk ik ook niet maken, die filmpjes zijn niet om door te komen, je zit gewoon te kijken hoe lijm/verf droogt en dan zet ik ze altijd nog op snelheid 2....