vrijdag 10 maart 2017

P69 Altered box

MMM Dish 1 had als onderwerp ALTERED BOX
Dat sprak me dus helemaal niet aan, want ik vind het net een ingepakt kadootje met die strik erom en ik zou niet weten wat ik ermee moest doen behalve ergens neerzetten waar het stof kan happen.
Maar ik had nog ergens een zelfgemaakt journal liggen, waar ik jaren geleden twee pagina's van een Strathmore class in had gemaakt en daarna nog een paar pagina's, maar het lag maar in een la te wachten op ???
Toen bedacht ik dat ik de morsel ging maken, maar in plaats van het om een doosje heen te plakken ik het papier in dat journal zou plakken en dat eb ik dus gedaan.
In mijn archief had ik nog een plaatje liggen van een strik en nu is mijn platte kadootje dus ook helemaal af :-)
En wat betreft de Morsels ben ik nu weer helemaal bij.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Veel leuker dan een ingepakte doos :-)

trompke zei

Veel leuker :-)