zaterdag 10 december 2016

9 december 2016


4 opmerkingen:

Margriet zei

Je bent flink bezig geweest gisteren!

trompke zei

Ja, iedereen is druk met Kerst :-) Ik niet meer zo erg. Heb de meeste Kerstdrukte in November gehad LOL.
365 Prompts overtypen... Een hele klus was dat. Succes ermee!

Jolande zei

Dat was wel zo slim Hanny, nu zijn er zoveel mensen die tig dagen voor Kerst doen, dat ik lang niet alles bekijk omdat het me gewoon veel te veel tijd kost.
Ik kan snel typen, dus die prompts overtypen viel nog wel mee.
In 2015 heeft Tiare 365 prompts gedaan en ik dacht als ik dat nu als 365 dagen projekt neem hoef ik niet na te denken over wat ik zal maken op een dag :-)
Alleen nu kan ik niet bedenken of ik het nu weer op kaartjes zal doen (helft van de bak is nog leeg) of gedeeltelijk, of, of.
Maar misschien bedenk ik nog wel 3 keer een ander projekt lol
En Tiare gaat in januari een 31 dagen prompt doen, dus welke doe ik dan weer whahaha, er is teveel leuks.

trompke zei

Op het moment vind ik het wel ok, Misschien nog een Mission Inspiration, maar verder heb ik niet veel uitdaging. Misschien ga ik in januari wel weer uit mijn bol met iets leuks...