dinsdag 19 juli 2016

JAM 23: Book that you loved

A book you read that influenced you or that you loved - use non-dominant hand.
Ik heb héél veel boeken gelezen en er zitten er heel wat tussen die ik erg mooi vind, maar toch hoefde ik niet na te denken over welk boek ik voor deze JAM pagina zou nemen.
"I dreamed of Africa" van Kuki Gallmann heeft me bijzonder geraakt.
Ik heb het zeker 5 keer gelezen en zal het nog veel vaker lezen, want het blijft prachtig, net als haar andere 3 boeken trouwens.
Ik schrijf rechts, dus dat is mijn dominante hand, maar ik kan en doe ook veel dingen met mijn linkerhand, wat nu goed van pas kwam.
In mijn papierla lag nog een stuk bruin oranje papier, dat ik eens verfde voor een online class, maar niet gebruikte.
Nu heb ik het op een pagina geplakt en uitgeknipt (dat kan ik ook links).
De rand van het pagina en het uitgeprinte plaatje (dat ik met links uitgesneden heb) heb ik eerst met zwarte inkt gedaan en omdat ik dat niet echt genoeg vond afsteken heb ik er met zwarte gelato een dikkere zwarte rand omheen gemaakt.
Het papier is niet glad maar hobbelig en daarom kwamen de stempeltjes niet echt duidelijk over en heb ik ze met links bij zitten kleuren met een zwarte fijnliner.

1 opmerking:

Margriet zei

Wat knap dat je dat allemaal links ook goed kan, ik bak er weinig van :-) Ik ken het boek niet, maar wie weet kom ik het wel eens tegen.