zondag 20 december 2015

19 december 2015



5 opmerkingen:

Margriet zei

Oh wat lekker, een elektrische fiets! Pas je wel een beetje op ons "nog niet gemotoriseerde fietsers".......ik schrik me soms dood als die oude dametjes me opeens voorbij scheuren! ;-)

Margriet zei

En 15 graden!!! Het is toch haast niet te geloven! Ik geloof dat ik mijn zomerjas er maar weer bij pak :-)

Jolande zei

Ik ben niet zo van het scheuren hoor, ik fiets ook niet graag heel hard, want ik hou graag goed overzicht, zeker hier in Belgie waar er lang niet zo'n goed wegnet is voor fietsers als in NL.
Ik ga gewoon fietsen, maar met al die heuvels hier is ondersteuning beter voor mijn rug en mijn knieën, nu moet ik vaak afstappen en lopen.

Mijn winterjas is nog niet eens van zolder gehaald en als het zo doorgaat blijft hij daar ook overwinteren :-)

trompke zei

Heerlijk zo'n electrische fiets! Zou niet meer zonder willen :-)
Ik kan gelukkig op de mijne ook "gewoon" fietsen.

Jolande zei

Deze fiets kan ook gewoon fietsen.
Het is meer voor als ik heuvels op moet, dan is het niet meer zo belastend voor mijn rug en knieeen.
En nu moet Paul mij maar zien bij te houden i. p.v. omgekeerd hahaha