woensdag 17 juni 2015

Heenreis

Ik had in mijn hoofd om deze pagina te maken met uitgeknipte plaatjes, maar ik ben helemaal into Story Maps maken dus heb ik het nu 'getekend'.
We gaan dus met de auto (aan de rechterkant van de weg) naar Brussels Airport.
Vandaar vliegen we naar Dubai waar we een layover van 3 uur hebben.
Dan vliegen we verder naar Perth waar we moeten overstappen op een Quantas vlucht naar Brisbane.
Dan gaat Paul met de auto, aan de linkerkant van de weg rijden!!!
We gaan naar Alstonville, op mijn kaartje staat het stipje in de R van Brisbane, het is ongeveer 2 uur rijden.
En dan heb ik vast geen puf meer om zoiets te tekenen, of kan ik me niet meer herinneren hoe we gekomen zijn lol en daarom heb ik het alvast nu maar gemaakt. :-)
Op de witte stukken kan ik tijdens de reis wat opschrijven.
Oh en ik vind dat ik mezelf helemaal overtroffen heb met het Atomium lol , maar Australie heb ik overgetrokken.

2 opmerkingen:

trompke zei

Wat ontzettend leuk en heel mooi getekend! Verborgen talenten?

Margriet zei

Geweldig, wat ziet dat er leuk uit!!! En geen spookrijden meer hahaha
Alvast heel veel plezier gewenst Down-under, het lijkt me een geweldige reis!!!
En veel plezier met de story maps maken, het gaat je geweldig af als niet-kunnen-tekenen-persoon LOL