donderdag 27 november 2014

Tag Along #66 Winter

Voor mijn gevoel is het nog maar september en is de winter nog héél ver weg, maar bij Tag Along zijn ze wat beter bij de tijd :-) en daar is winter het onderwerp van deze week.
Ik heb de doos met kerstkaarten tevoorschijn gehaald en een klein, 3-delig kaartje zo verknipt dat het op een tag paste.
De kaart had een rode ondertoon, wat bij mij niet echt een winters gevoel oproept, daarom heb ik er een sneeuw-achtergrond achter gepakt en de rode lijnen blauw gemaakt met een kleurpotlood.


4 opmerkingen:

Margriet zei

Ik heb ook nog geen wintergevoel! Heb er ook nog helemaal geen zin in!

Words and Pictures zei

Oh, how sweet... I love the bold red houses against the snow - so fresh and pretty.
Alison x

Linda Gibbons zei

Love how the cutout layers give depth to the scene! Nice tag.

trompke zei

Bah... winter... Maar de tag is gelukkig niet koud en wel mooi.