zondag 10 augustus 2014

hartje 222

Eind vorige maand heb ik mezelf opgegeven voor het Root 30 day journal project.
Op 1 augustus kreeg ik de eerste mail en ik dacht laat ik even een dagje wachten en kijken wat de volgende mail zegt.
2 augustus dacht ik mwaa en 3 augustus wist ik zeker dat het helemaal niets voor mij was.
Ik heb me niet uitgeschreven en krijg daarom ook iedere dag nog een mailtje, dat ik wel lees en ook de link die erin staat bekijk ik.
En dan zie ik steeds een klein hartje op de Firefox tab, dus ik dacht daar maak ik een printscreen van en print ik uit om in het journal te plakken.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Kan je die tijd mooi weer aan wat anders besteden ;-) En je hebt er een leuk hartje aan overgehouden!

trompke zei

Zo zie je maar weer. Dat was de reden van opgave. Dit hartje...