donderdag 31 juli 2014

Tag Along #49 Faces

Het onderwerp voor deze week kwam pas vanmorgen online en het bleek faces te zijn.
Ik had nog een plaatje van Delfts blauw achtige tegeltjes met gezichten erop en dat kon ik nu eindelijk eens gebruiken.
Als ik plaatjes met lijm insmeer heb ik daar altijd oude reklamefolders o.i.d. onderliggen.
Op de pagina waar ik iets oplegde om lijm op te smeren stond een heel klein plaatje met daarop een hartje met twee gezichten en het woord faces eronder!
Aangezien ik niet in toeval geloof was dit plaatje natuurlijk voorbestemd om ook op deze tag geplakt te worden en dat heb ik dan ook gedaan.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Ik blijf het een leuk thema vinden :-) En dat je op dat moment het plaatje met het woord faces vindt...dat moet gewoon zo zijn!

Kay Wallace zei

Being of Dutch ancestry, Jolande, I am familiar with Delftware and, yes, your tag today certainly reminds me of that. You stayed true to the colors and it is beautiful!

Kay Wallace zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
trompke zei

Toeval bestaat niet. Mooie tag geworden :-)