dinsdag 19 maart 2013

Spread 10

Afgelopen zaterdag zag ik bij Xenos een pakje
van 6 kaarten, ze waren afgeprijst en kosten nu € 0,25!
Daar kon ik ze natuurlijk niet voor laten liggen.
Er waren 3 verschillende kaarten, met samen 6 Matryoshka's erop.
De achtergrond is gemaakt van de bijbehorende enveloppen.
  Laatst was Jollie zo lief om me een stuk kadopapier én
een stofje met Matryoshka's op te sturen.
De achtergrond van het kadopapier was roze
en daarom heb ik deze pagina in die kleur geverfd.
Links het kadopapier en rechts het uit elkaar geknipte)
stofje, met nog wat hartjes uit het kadopapier.

 In Parijs vond ik deze kaart.
Het is een soort zoekplaatje, want je moet
de Matryoshka vinden die een bloemetje 
in haar hand heeft.
Zo en dan ga ik nu weer nieuwe pagina's
snijden en weer verder werken aan dit journal. :-)

4 opmerkingen:

trompke zei

Een hele serie achterelkaar. Vrolijk, al die Matryoska's :-)

Margriet zei

Erg leuk al die poppetjes....en die ene moet inderdaad haar hoofd maar vasthouden...straks ligt het aan haar voeten hahaha ik hou ook niet van 3d!

Toch wel erg leuk, zo'n journal met een thema!!!

Jolande zei

Ik denk vaak nu ga ik voortaan in één journal werken, maar als puntje bij paaltje komt maak ik er toch weer een themajournal van :-)

Jollie zei

Wat zijn ze allemaal mooi geworden deze pagina's ik vind ze sowieso erg schattig altijd en ook meestal vrolijk van kleur die Matryoshka's :)