woensdag 13 februari 2013

Winter Wonderland Week 10

Het onderwerp van week 10 was LETTERING,
ook geen idee wat het met winter te maken heeft, maar het
is wel een logisch vervolg op de cijfers.

Ik heb een aantal van de opdrachten gecombineerd toen ik de opdrachten
in dit journal schreef.
Ook schreef ik het beginkaartje.
Het gedicht van The Swan van Mary Oliver zat bij deze les
om over te schrijven, maar ik vond het mooi passen bij de foto
die ik twee weken geleden in Malta maakte en heb het
gedicht op de foto erbij gezet.
Omdat ik knippen en plakken veel leuker vind dat tekenen, heb
ik het alfabet uitgeknipt en opgeplakt.
En na het iconic number nu het iconic monogram, uiteraard
in mijn kleur :-)
En dan nog een pagina met fonts die  ik al eens gedownload had,
maar die ik regelmatig gebruik naast de standaard fonts.



2 opmerkingen:

trompke zei

Zie mijn font niet :-( Maar ja, die gebruik je ook nooit haha...
Ik teken liever letters dan dat ik ze knip. Knippen vind ik maar niks :-)

Jolande zei

Oh ik vind knippen echt ontspannend, van tekenen krijg ik stress, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn.
Natuurlijk gebruik ik jouw font niet,dat is toch jouw handschrift, ik heb mijn eigen handschrift :-) Ik probeer trouwens dit jaar meer zelf te schrijven i.p.v. te printen.