maandag 31 december 2012

Winter Wonderland Week 4

Het thema van week 4  was COMFORTS.
Deze quote vond ik perfekt voor in de beginpocket
Ik heb nog wat kerstkaarten gebruikt.
Het was de bedoeling dat je een plattegrond tekende van het
huis uit je jeugd, maar ik heb er eentje van ons huidige huis
ingeplakt.
 Een collage van droomhuizen, werd bij mij een collage van
huizen waar we gewoond hebben, want ik heb geen droomhuis.



 Ik heb ook niet echt een lievelingsrecept, maar eet
wel ontzettend graag soep.
Ik heb mezelf weer helemaal overtroffen met de tekeningen whahaha

 Een traditioneel recept in je eigen handschrift.
Sinds we 25 jaar geleden uit Zaandam weggegaan zijn
is duivekater bij ons een echt traditioneel recept geworden.

 Een pagina over "what brings you comfort"

4 opmerkingen:

Margriet zei

Leuk thema! Oh, die soep...hebben we die toen bij jullie gegeten? Volgens mij wel, die was heerlijk :-)Prachtige tekeningetjes LOL
Mooie boom....ben alleen wel erg nieuwsgierig naar "de heks aan"!!!

trompke zei

Pfieuw, wat een plak en teken-energie heb jij. Mooi!

Jolande zei

Nou je het zegt, dat zou best kunnen van die soep.
De heks kun je hier zien:http://wonderfulworld.punt.nl/content/2007/11/potpourri-heks

Hanny het lijkt wel als je eenmaal bezig bent je steeds meer energie ervoor krijgt.
Zo'n class is natuurlijk wel stimulerend en van die weekthema's vind ik (meestal :-) ) ook leuk om te doen.

Margriet zei

Ooooh, die!!!! Ja, leuke heks en kan me voorstellen dat dat comforting werkt als je daar van houdt!