maandag 10 september 2012

Who is Johnny?


WHO IS JOHNNY? - El DeBarge

Dit was het laatste liedje dat nog op mijn lijstje stond.
Een aantal weken geleden gingen we caches zoeken rondom Essen (Belgie)
en daar lagen ook een paar van die stomme puzzelcaches.
Een ervan had de titel "Who is Johnny" en terwijl ik die op zet te lossen
schoot dit liedje in mijn hoofd.
Toen we in Essen waren en we ongeveer op de plaats kwamen waar
deze cache moest liggen, bleek dat er iets misgegaan was met het laden
van de koordinaten, want via de Pocket Quiries hadden we de bogus
koordinaten weer gekregen... ik was not amused, maar had wel weer
dit liedje in mijn hoofd.
Gisteravond waren we ook aan het cachen en toen lag er in een
van de caches een stukje karton met daarop de muzieksleutel,
helemaal perfekt natuurlijk voor deze pagina, die er zonder
de cache in Essen nooit gekomen was.

Geen opmerkingen: