zondag 18 februari 2024

The 100 Day Project - Dag 1

 Nu we heel intensief bezig zijn om Portugees te leren, komt er niet zoveel van knutselen.
Ik wil wel iets doen, maar mijn hoofd zit af en toe zo vol, dat ik gewoon niet kan bedenken wat ik zal gaan doen.
Nu zag ik dat vandaag The 100 Day Project 2024 begint; 100 dagen iets maken of doen.
Toen we hier kwamen wonen bracht ik een rolodex mee, vol met lege kaartje en goede moed om die te vullen.
In twee jaar tijd heb ik precies 11 kaartjes gemaakt en in dat tempo schiet het dus echt niet op.
Dus toen dacht ik, dat is leuk om 100 dagen te gaan doen.
Ik weet dat ik daar niet 100 dagen achter elkaar aan kan werken, maar dat hoeft ook niet want dit jaar is mijn woord FUN en ga ik niet stressen over dit soort dingen.
Ik ga gewoon 100 kaartjes maken  en als we reizen of weg zijn, dan schuift het op.
Inmiddels heb ik hier ook al heel wat scrappapiertjes en plaatjes liggen en die wil ik gaan gebruiken.
 
CREATE EVERY DAY 
Voor dit eerste kaartje gebruikte ik stukjes van de verpakking van stempeltjes.
De tekst "Create every day" komt uit een pagina met woorden/zinnen die als freebee op een FB groep stond.
Ik vond het leuk om op dit kaartje ook de naam van dit project te zetten, dus "The 100 Day Project" heb ik uitgeprint.

Geen opmerkingen: