maandag 18 september 2023

December Daily #16 De Basis

 Afgelopen maand heb ik de basis van de December Daily voor dit jaar gemaakt.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk te werken met dingen die ik in huis heb en besloot om dit jaar plaatjes en papier uit Daphne´s Diaries te gebruiken.
Vanuit Belgie had ik een aantal blokken met zwart-wit-kraft papier van de  Action meegenomen en omdat ik eigenlijk nooit op kraft papier werk, besloot ik het journal van dit jaar daarvan te maken.
Van alle nieuwe dekbedhoezen en lakens heb ik de beschermkartonnen bewaard; dat zijn eigenlijk al dikke kant en klare kaften voor journals.
Een heb ik ingekort en maak ik af als de DD af is.
Vorig jaar heb ik op tags gewerkt, voor dit jaar heb ik journal cards gemaakt.



































Geen opmerkingen: