zaterdag 16 april 2022

MMM Altered Card Play 4 Garden

 

Het Thema van de maand april is GARDEN.
Op het eiland worden geen folders verspreidt, maar af en toe zie je een folder.
Zo zag ik een week of wat geleden de tuinfolder bij Leroy Merlin en die heb ik toen meegenomen, zo van je weet nooit.
Nou die kwam nu prima van pas, want ik knipte het plaatje van de tuinierende mevrouw eruit voor op deze speelkaart.
- Use watercolors: ik heb hier geen watercolors en daarom heb ik waterverf gemaakt met een Neo Color II krijtje.
- Add a security envelop: behalve geen folders, krijgen we hier ook nauwelijks post; gemiddeld 1 envelop per maand. Toeval bestaat niet, maar twee enveloppen hadden een patroon aan de binnenkant en die had ik bewaard om te knutselen en een ervan heb ik gebruikt als achtergrondpapiertje op de kaart.
- Add a tag: in plaats van een klein kaartje waar de opdrachten op staan, heb ik nu een tag gemaakt om ze op te schrijven. De bovenkant was zo kaal en daarom heb ik er washitape met blaadjes opgeplakt, die vond ik wel bij het garden thema passen.
De letters komen ook uit de folder van Leroy Merlin.
- Extra: Add fruit or vegetables: de tuinierende mevrouw op het plaatje is bezig met een groententuintje, dus dat was helemaal perfect voor deze opdracht. 
Als achtergrond heb ik een papiertje uit een Actionblokje genomen.
Toen vond ik dat er nog iets ontbrak en ben ik op zoek gegaan naar kleine vlindertjes.
Eigenlijk had ik roze willen hebben omdat die mooi afsteken tegen de blauwe achtergrond en omdat het roze van het achtergrond papiertje dan terug zou komen, maar alle vlinders die ik had waren blauw, maar ik vind ze er toch wel heel leuk bij passen.


Geen opmerkingen: