maandag 8 februari 2021

Rock Your Journal 4 februari

 ADD SAMPLES OF OTHER CRAFTS YOU DO was vandaag de prompt.
De groep is voor het maken van allerlei journal's, dus met other crafts worden dingen bedoeld die mensen daarnaast nog doen.
Ik doe poppenhuizen en miniaturen, maar dat is lastig om daarvan een sample in een journal te plakken, dus heb ik van een foto een pocket gemaakt.
Knippen en plakken vind ik het leukste om te doen en daarom heb ik om de foto washitape met schaartjes geplakt.
En de rest wat ik doe valt onder de noemer Mixed Media en daarvoor heb ik een stukje van de pagina met distress ink en een stencil bewerkt en een tag gemaakt voor in de pocket.
In de doos met embelishments heb ik nog een pakje liggen met een soort banner stickers en daarvan heb ik er ook eentje gebruikt.


Geen opmerkingen: