maandag 21 september 2020

FAC #22 Farm

 
De laatste tijd ben ik, o.a. door de vakantie, niet aan knutselen toegekomen en nu heb ik een hele to-do list met prompts die ik nog in moet halen.
Dat doe ik niet in volgorde, maar hoe het me uitkomt en zodoende maakte ik nummer 20 van FAC met het onderwerp FARM.
Een week hiervoor had ik al bij een andere groep hetzelfde onderwerp genoteerd  dus ik was eerst van plan om deze over te slaan, maar toen moest ik denken aan de papieren placemat die ik meebracht van mijn favoriete farm: pannenkoekenboerderij De Hooiberg in Leiderdorp.
De boerderij paste voor een groot deel op het memorydex kaartje en de rest heb ik opgevuld met distress ink en stiften.
Op de placemat staat de pannenkoekenbakker tussen pannenkoeken en boerderij, dat heb ik allemaal losgeknipt en op het kaartje geplakt.

1 opmerking:

trompke zei

Erg leuk! Ik bedenk allemaal prompts welke je al hebt gehad LOL...