zondag 1 december 2019

Advent Kalender 1 December Krans

 Vorig jaar heb ik meegedaan met de  Artsy Advent Calendar van Andrea Gomoll  en ik was van plan om dat ook dit jaar weer te doen, alleen zijn er nu maar 4 onderwerpen; 1 per week.
Ik kon niet echt genoeg dingen verzinnen bij die onderwerpen en daarom ga ik dit jaar gewoon mijn eigen advent kalender maken en daarvoor mijn stempeltjes te gebruiken.
Het leek me leuk om op cirkels te werken, maar omdat ik in mijn December Daily pockets heb waar de advent kalender in zou komen, werd dat lastig.
Tags zou een stuk handiger zijn, maar omdat de cirkels maar in mijn hoofd bleven zitten heb ik besloten om de cirkel gewoon op een tag te plakken en dat resultaat vind ik eigenlijk heel erg leuk.
Voor de eerste dag wilde ik graag het woord DECEMBER gebruiken en dat paste mooi in een krans.
Nadat ik de foto gemaakt had heb ik het woord krans nog aan de zijkant geschreven.
Ik heb weet ik het hoeveel doosjes met lintjes (Action) en die ga ik nu maar eens voor de tags gebruiken, dan steken er straks allemaal lintjes uit de DD.






1 opmerking:

Margriet zei

Dat staat inderdaad leuk met die cirkel zo! Wat zal dat gezellig staan met al die lintjes in je DD!