woensdag 16 oktober 2019

Inchie Save your photos Day

30 september was het Save your photos Day.
Ik heb onze foto's altijd in albums geplakt en daar hebben we er nu meer dan 100 van.
Negatieven gingen altijd in speciale negatievenmapjes naar de kluis, zodat als het huis af zou branden we de foto's niet kwijt zouden zijn.
Met de digitale foto's doe ik eigenlijk hetzelfde, ik zoek ze gelijk uit en stop ze in mappen (albums).
Ze staan op mijn laptop, maar ik maak altijd een keer per maand een backup naar mijn vast computer.
Van de vaste computer wordt er automatisch een keer per maand een automatische backup gemaakt naar een losse pc en een keer in de zoveel maanden maken we een backup op een harde schrijf die in de kluis ligt.
Zo bewaren wij onze foto's, maar voor deze inchie vond ik een plaatje van een manier waarop veel mensen foto's bewaren, namelijk in lijstjes.

Geen opmerkingen: