woensdag 19 juni 2019

I wouldn't normally do this sort of thing

I wouldn't normally do this sort of thing - Pet Shop Boys

Dit is de opdracht voor de Mini Mission Inspiration van april, want ik loop alweer een paar maanden achter...
Normaal gebruik ik geen spray paint, omdat ik het nooit had, maar een paar maanden geleden kocht ik bij de Action 6 flesjes, waarvan ik nu 3 kleuren gebruikt heb voor de achtergrond.
Normaal maak ik geen dikke zwarte rand om een pagina heen en zet ik de tekst horizontaal i.p.v. nu vertikaal.
En normaal zal ik ook geen zwarte spetters maken.
Ik kan me zo voorstellen dat de mevrouw op de foto normaal geen pijp rookt, maar die alleen voor de foto in haar mond heeft, dus daarom heb ik dit plaatje gebruikt.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Toch erg leuk kaartje geworden, ook al is het niet je normale ding om te doen ;-)

inkyfingy zei

Sometimes it does us good to get out of our comfort zone, for a time...