maandag 22 april 2019

Rainbow Theme Tune

Ik heb eigenlijk geen tijd om te knutselen, want voordat we weer weggaan wil ik eerst alle logjes voor Wonderful World af hebben en dat is een heel karwei.
Ik heb een planning gemaakt van wat er wanneer af moet zijn en toen ik van de week een keertje eerder klaar was dan gedacht heb ik de Mini Mission Inspiration van maart gemaakt.
De prompt is een regel uit Rainbow Theme Tune, een Brits kinderprogramma.
Die regel heb ik gestempeld, samen met een rij huizen.
De onderste helft heb ik bewust zwart wit gelaten zodat de, van strookjes papier geknipte regenboog eruit zou springen.

6 opmerkingen:

Margriet zei

De regenboog springt er inderdaad vanaf!
Dus al weer bijna weg, heerlijk! Waarheen gaat de reis deze keer?

Jolande zei

Daar zijn we nog hard over aan het nadenken :-)

Margriet zei

Hahahaha, wat een heerlijk luxeprobleem! Succes, maar jullie bedenken vast wel weer wat leuks ;-)

Jolande zei

Ja dat zeiden wij ook tegen elkaar : een heerlijk luxeprobleem :-)
We willen graag ergens naar toe waar we nog niet geweest zijn, maar we kunnen ook niet goed tegen de hitte.
Ierland staat al jaren op ons lijstje, maar we hebben nu besloten dat we dat wel doen als Paul met pensioen is, als ze dan voor een wat langere periode mooi weer voorspellen springen we in het vliegtuig:-)
Verder hadden we bedacht dat we een wat rustigere vakantie wilden, maar als we dan iets bedenken en er is bijna niets te zien, wordt het ook weer doorgestreept; wij, reizen en rustig in 1 zin LOL
We gaan het weekend verder kijken of we iets kunnen bedenken, dus ik ben ook heel benieuwd :-)

Jolande zei

Ik hoor net dat de GOEDGEKEURDE periode nu weer op losse schroeven staat om dat de twee andere collega's van Paul ook vrij gevraagd hebben op 1 dag zelfde dag in die periode.
Nu moet er dus onder elkaar uitgemaakt worden wie er dan komt werken en tot dat uitgemaakt is mag Paul niets boeken.
Een van die collega's is nu op vakantie en pas over 2 weken terug, en dan begint Paul's vakantie al bijna,
Ze hebben alle drie bijna 60 dagen vakantie dus het is al een heel gepuzzel wie wanneer gaat, dan heb je een planning en dan krijg je weer zoiets...
Het is daar toch zo'n zootje je houdt het niet voor mogelijk.

Margriet zei

Pfff, wat een gedoe weer! Ik hoop dat jullie toch lekker weg kunnen gaan.