maandag 6 augustus 2018

Inchie China

 We zijn drie keer in China geweest, dus er waren veel dingen om te kiezen voor deze inchie.
Als ik aan China denk, denk ik aan onze dochter Jasmine.
De eerste keer dat we naar China gingen was om haar op te halen en we kregen toen ook een grote pandaknuffel mee omdat het haar lievelingsknuffel was.
Toen ze wat ouder werd was ze helemaal gek op panda's en vroeg altijd wanneer we een echte gingen bekijken, dus toen ze vier was gingen we voor de tweede keer naar China
De wielen van het vliegtuig hadden nog maar net de grond geraakt of ze vroeg of hier nu de panda's waren.
Telkens als ik een panda zie, zie ik ook het kleine meisje dat ze eens was en daarom koos ik voor een panda voor deze inchie.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ik zie het helemaal voor me, dat kleine meisje van jullie dat alleen maar panda's wil zien :-) Vind ze nu panda's nog steeds leuk?

Jolande zei

We waren gisteren naar Ikea en toen moest ze even knuffelen met een pandaknuffel :-)

Margriet zei

Aaaah, wat lief :-)