maandag 25 juni 2018

Gekocht in de USA

Michaels heb ik al een aantal keren bezocht, maar tijdens deze reis heb ik voor het eerst JoAnn's en Hobby Lobby gezien.
JoAnn was leuk om te zien, ze verkopen er veel stof en fournituren en daar heb ik niets gekocht.
En vond ik Michaels al groot, ik ben nu in een paar van de grootste Hobby Lobby's geweest en in de laatste kon een gemiddelde AH 4 met gemak acht keer in, werkelijk niet normaal zo groot als die zijn.
Nu hadden we natuurlijk voor 4 weken spullen in de koffers zitten en kon ik wel wat kopen, maar moest ik toch wel erg rekening houden met maten en gewicht, maar ik heb toch een aantal leuke dingen kunnen vinden, zowel voor mixed media als voor miniaturen.




De boeken links op de foto kocht ik bij Target en in een tweedehands boekwinkeltje vond ik nog The Pocket Scavenger van Kerri Smith.
Paul heeft alles in mijn koffer weten te krijgen, die kreeg wel het label Heavy, maar ik hoefde geen overgewicht te betalen en alles is netjes in Belgie aangekomen.
Nu moet ik het een van deze dagen allemaal netjes op gaan ruimen.

Geen opmerkingen: