woensdag 15 maart 2017

P74 Girly Girl

GIRLY GIRL is het onderwerp voor de komende twee weken bij Wicked Wednesday ATC's.
Ik ben eerst maar eens op Google gaan kijken en toen kwam ik de volgende omschrijving tegen op Wikipedia "Girly girl is a slang term for a girl or woman who chooses to dress and behave in an especially femine style, suh as wearing pink, using make-up, using perfume, dressing in skirts, dresses and blouses".
Toen ben ik op zoek gegaan naar een plaatje dat daarbij zou passen en dit was de meest girly girl die ik kon vinden op dit formaat.
Ze had een of andere rood-wit-blauwe rozet in heur haar en daar heb ik eenn roze geverfd glimmer bloemetje overheen geplakt.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Ik ben geloof ik niet echt een girly girl :-)

trompke zei

Ik helemaal niet. Ik heb teveel mannelijke hormonen denk ik. Maar je ATC is wel erg girly girl :-)

Helen zei

Your ATC fits in perfectly with the definition of 'girly girl'. Thank you for joining in the fun at Wicked Wednesday!

Jolande zei

Ik draag graag rokken, maar dit is mij ook een beetje te