donderdag 1 oktober 2015

Beeldboek: Artmail Heartmail les 4

De opdracht was om een hart over een hele pagina te maken en dat vleugels te geven.
Maar ik hou natuurlijk niet van harten met vleugels, of van vrouwen met vleugels, of op elke pagina een vrouw :-) dus maakte ik een hart met een quote erin.
Het woord Loving heb ik gestempeld.
Omdat ik op elke pagina postzegels wil plakken heb ik hier vlinders geplakt en zo had ik toch nog vleugels op deze pagina :-)
Als eerste heb ik de ondergrond geverfd met witte acrylverf i.p.v. gesso.
Het hart heb ik geel gemaakt omdat die verf erg doorschijnend is en ik het wel leuk vond om wat van het papier te blijven zien.
De bovenkant had ik eerst blauw geverfd en de onderkant groen, maar toen leek het hart net een groot vervormd paasei, dat vond ik vreselijk lelijk en toen heb ik de twee kleuren verf over elkaar heen gesmeerd.

Je moest ook alvast de ondergrond van de volgende pagina maken.
In het voorbeeld werd er met een toiletrolletje op gestempeld. Ik heb ook een toiletrolletje gebruikt en dat heb ik in de vorm van een hartje gebogen.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Jij bent snel :-) Mooi begin zo van deze spread en fijn om te zien dat je gewoon je eigen gang gaat :-)

trompke zei

Ik vind het mooi!