woensdag 13 mei 2015

Tag Along #89 Metallic

Voor het bloemenjaar heb ik al eens een bloem van een waxinelichtjeskuipje gemaakt en daar moest ik gelijk aan denken toen ik het onderwerp Metallic zag.
Ik heb dus nog eens zo'n bloemetje gemaakt, dit keer met een slingerend steeltje, wat ontzettend onhandig bleek te zijn toen ik er sterk dubbelzijdig tape op wilde plakken, dat moest ik toen helemaal bijknippen.
De achtergrond maakte ik van goudkleurig metaalfolie en ik heb het afgewerkt met een metalen kettinkje.

6 opmerkingen:

trompke zei

Heel erg mooi! Knap bedacht!

Mandy Chilvers zei

beautifully done

Rosie zei

A wonderful tag, Jolande

Kay Wallace zei

Wow, Jolande! I especially like the use of the gold and silver together--unexpected! Your flower is just gorgeous. Well worth your time to create that unusual stem! Great work!

Margriet zei

Prachtig! Wat een leuk idee om het zo te doen!

Sharon zei

Looks amazing - great tag!