donderdag 22 mei 2014

Tag Along #39 Lighthouses

Het onderwerp van deze week stond al online, dus toen ik plaatjes ging zoeken voor de vorige tag, zocht ik gelijk naar plaatjes voor deze tag.
Nou dat viel nog niet mee...25 cm aan flight magazines en geen enkele vuurtoren erin...
Ook in mijn archiefbakjes had ik geen vuurtorens, maar gelukkig had ik nog een soort inpakpapiertje, waar er wel eentje op stond.
Die heb ik uitgeknipt en toen op een achtergrondplaatje geplakt, waar hij fantastisch mooi op een rots paste.
Het is een getekende vuurtoren en daarom heb ik de achtergrond ook enigszins 'getekend'


4 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind hem leuk! Ben vandaag met E-beertje's strandhuisje bezig geweest, dus ik zit helemaal in de vuurtoren-sferen :-)

Karla B zei

Lovely tag!

Rosie zei

A wonderful tag.

Have a lovely weekend

Margik zei

Fantastic tag! I love the lighthouse.