zaterdag 17 augustus 2013

bloem 229

Bij onze 'geocachinguitrusting' zit een prikstok; een stok met aan het eind een lange spijker.
Op die spijker heb ik voor de veiligheid een kurk gezet, maar Paul en Julian presteren het om 
telkens die kurken weg te maken. Nu doet Julian vakantiewerk in de horeca en brengt hij
regelmatig kurken mee, zodat we weer een jaartje vooruit kunnen :-)
Vanmorgen vond ik weer een aantal kurken op mijn tafel en een paar daarvan
hadden rozen als opdruk en die vond ik erg leuk om als foto vandaag in het journal te gebruiken.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Zijn het echte kurken of van die kunstof gevallen??? Hij is wel mooi met die roos er op!

Jolande zei

Dit was een echte. Er zaten wel een paar kunststof kurken in het zakje en het was voor het eerst dat ik die zag.