dinsdag 9 juli 2013

Money

Ik loop achter met het  Coffee Table Art Journal en daarom heb ik vanmiddag eerst maar eens de pagina van 15 juni gemaakt.

De PROMPT was "Als je je dag kon doorbrengen met wat je maar wilde en geld geen probleem was, wat zou je dan doen?
SHOOTERS was maak een foto van je mok in een omgeving die aangeeft wat je zou doen.
BOOKERS was om letters en/of nummer stickertjes te gebruiken.

Tja wat zou ik gaan doen als geld geen probleem was? Moeilijk want ik doe gewoon de meeste dagen al waar ik zelf zin in heb.
Natuurlijk heb ik wel een paar wensen voor als ik de loterij zou winnen (huis van P kopen bijvoorbeeld hahaha), maar die zijn eigenlijk meer voor lange termijn.
Maar ik dacht, laat ik eens één dag gek doen, in de allereerste Eurostar naar Londen springen, daar koffie gaan drinken bij mijn favoriete Starbucks en een musical bekijken, dan zou ik dezelfde dag nog met de Eurostar terug moeten kunnen komen.

De foto maakte ik met een journalpage van de Eurostar en daarnaast foldertjes van Starbucks en de musical Matilda.
Ik heb afwrijfstickertjes gebruikt.



Geen opmerkingen: