maandag 5 november 2012

Smashing Autumn Week 10

We zijn weer terug uit Parijs, Rome en Saarburg en nu loop ik 4 weken achter met Smashing Autumn.
Vrijdagavond kwam week 10 online en ik besloot om gelijk daarmee aan de slag te gaan en dan terug te werken.
Het onderwerp van deze week was Finding Balance.





 In mijn archiefbakje vond ik dit plaatje, perfekt voor het gedicht van Mary Oliver.





 
 Een van de opdrachten was om mandala's uit te printen en te kleuren. Ik heb een stapeltje pocket kleurboeken met mandala's en omdat het net Halloween geweest was vond ik deze wel leuk.


Op school moesten we ze ook al maken, alleen wisten we toen nog niet dat ze Zentangles heten.
Sinds die tijd heb ik er altijd al een hekel aan gehad en ik vind ze spuuglelijk, maar goed één keer in de 
vijfentwintig jaar kan ik er wel eentje maken :-)
 
Nog eentje uit het pocket kleurboek, zo helemaal niet mijn kleuren :-)
Een andere opdracht was om zelf een mandala te tekenen. Het werd een heel kleintje volgens de tutorial van How to grow a mandala. Inkleuren vind ik leuk, zelf tekenen niet.

 
Knippen en plakken is toch meer mijn ding.

Geen opmerkingen: