woensdag 21 november 2012

O denneboom

Ik bewaar de kerstkaarten die we krijgen in een grote doos. Al jaren heb ik in die doos een stapeltje kaarten waar een labeltje op zit met de titel van een kerstlied erop én het plan om eens iets met die kaarten te doen.
Bij het maken van de December Daily had ik een stapeltje bladen over en terwijl ik nadacht over waar ik die zou opbergen, bedacht ik me, dat nu mijn knip en plak to-do lijstje helemaal af was, ik van die stapel bladen wel een Christmas Carols journal kon gaan maken.
En daar ben ik toen gelijk aan begonnen.
De bedoeling is om er de komende weken aan te werken, zodat er met Kerstmis een leuk boek met allemaal
Kerstliedjes op tafel ligt.

Aan deze pop-up kaart heb ik niets anders gedaan dan de titel erop plakken.

in de pocket zit een andere denneboom, met een tag eraan.
Op de achterkant staat de tekst van het liedje.
Ik heb ook aardig wat Kerst stempels inmiddels en die
wil ik ook in dit journal gebruiken.
Voor deze pagina heb ik 2 kaarten gebruikt.

1 opmerking:

Jolande zei

Dit is een avatar test