zaterdag 24 november 2012

Metafoor

21 December 2009 | 18:36:38
De eerste week van november was de opdracht metafoor.
 
een heel klein stukje uit de redelijk uitgebreide opdrachtbeschrijving:
"Look at your image and reflect on possible interpretations - time period in your lift, feelings when the photograph was shot (ot just that day but that month, that season, events and happenings in your life, or longings you were experiencing"
 
Noem me te nuchter, te zwart-wit, maar als ik naar mijn foto's kijk zie ik wat erop staat en aangezien de meeste (digitale) foto's gemaakt zijn tijdens reizen, zijn dat altijd periodes waarin ik me heel fijn, ontspannen enz voel en ik kan met de beste wil van de wereld er geen metaforen van maken.
Na heel lang denken, veel zuchten en steunen en zelfs het inschakelen van hulptroepen, is het dit geworden, misschien heel afgezaagd, maar o zo waar
 
Voor de tweede opdracht moeten we een week lang foto's maken en dan daar weer een metafoor pagina mee maken. Ik heb besloten om dat over te slaan, een mens kan tenslotte niet alles leuk vinden/kunnen.
Wel heb ik nog een pagina gemaakt met een mooie beschrijving van wat een metafoor is, die ik op internet vond.
 De techniek van deze week was stacking, die heb ik ook gelijk toegepast en nu ga ik verder aan week 2 met als onderwerp 'songs', kijk daar kan ik nou wel honderd pagina's over maken :-)

Geen opmerkingen: