zaterdag 24 november 2012

Eerste week

08 Januari 2010 | 20:05:29
Een zeer uitgebreide opdracht voor de eerste week We moesten een achtergrond zoeken, daar een zelfgemaakte foto van jezelf op zetten en ook nog de foto verlengen.
 Hier sta ik in mijn winterkleren op een dirtroad in Hawaii.
Het was ook nog de bedoeling dat je er een gedicht bij zocht, maar ik heb zelf geen boeken met gedichten en online kon ik nou niet echt iets vinden wat ik er echt bij vond passen.
Hier pas ik beter in het landschap :-)
Weer geen gedicht maar in plaats daarvan een quote. 
Het journalen moest hier opgaan in de verlenging.
 Iedere techniek maak ik nog een keer op een half journalblad en daar gebruik  
ik steeds deze foto voor, dan kun je goed zien wat de verschillende resultaten zijn.
 
 
 

Geen opmerkingen: