dinsdag 13 november 2012

DD 2012 basis 21 t/m 31

En toen waren de 24 advent wantjes op.
Eerst heb ik geprobeerd ze te tekenen en kleuren, maar dat vond ik
niet mooi, dus dat werd de prullenbak.
Daarna zocht ik op internet, net zolang tot ik een afbeelding van
het vel van de wantjes vond en nadat ik de cijfers weggehaald had, 
heb ik het uitgeprint. Om ongeveer hetzelfde formaat wantje te krijgen
moest ik alles nogal flink vergroten, met als resultaat dat het er ook niet
uitzag en ook die in de prullenbak verdwenen.
Uiteindelijk heb ik foto's gemaakt van een aantal wantjes, de 
cijfers in PSP weggehaald, ze op fotopapier afgeprint en met
gelpen de cijfers erin gezet en met dat resultaat was ik wel tevreden.

Ik begon met een quote van Dr. Seuss en deze vond 
ik leuk om mee te eindigen.
Door deze pagina's komt iets van een lintje om ze mee 
dicht te binden.
De 31ste viel op een linkerpagina en zo had ik de
binnenzijde van de achterkant nog over.
Ik heb een envelop gemaakt, zodat als ik op een dag
iets heb wat ik niet goed kwijt kan, het in de envelop gestopt
kan worden.
De achterkant.
Het was heel leuk om dit journal op deze manier te maken en
ik vind het er nu al erg leuk uitzien.
Wat de December Daily betreft kan december komen.

Geen opmerkingen: